Din varukorg är för närvarande tom!
”För dig som vill ha allt”
"För den ständiga surfaren"
"För dig som surfar vågor"
"För dig som surfar måttligt"
Utforska vårt prisbelönta nätverk med vår detaljerade täckningskarta! Den visar dig exakt vilken nivå av service du kan förvänta dig – från bas till mycket god – i ditt område. Perfekt för att planera din anslutning. Upptäck hur vårt nätverk garanterar en överlägsen användarupplevelse, oavsett var du befinner dig
Se TäckningskartanBjud in vem som helst och samla poäng varje månad. 1 Poäng = 1Kr. Dina poäng baseras på det abonnemang som den inbjudna valt. Som grädde på moset, får den som använder din kod 250Poäng direkt! 💰
Täckning du kan lita på – njut av oavbruten service och klar kommunikation var du än är, med ett mobilnät som täcker 99.9% av Sveriges befolkning och 90% av Sveriges yta.
Läs merEn kundservice som faktist bryr sig – vi erbjuder personlig support och hjälp när du behöver det, med enkel tillgång via telefon, e-post, och även chatt.
Läs merPå dina personliga sidor erbjuder vi en smidig upplevelse där du lätt kan hantera ditt abonnemang. Här kan du övervaka dina ackumulerade poäng, få en samlad bild av ditt abonnemang och fakturor, samt se din dataanvändning inklusive hur den bidrar till klimatkompensation. Allt detta, på ett och samma ställe!
Läs mer om våra paketVid beställning anger du det nummer du vill fortsätta använda, och när du vill att det nya abonnemanget ska börja gälla.
Vi begär en flytt av ditt nummer från din nuvarande operatör och bekräftar nummerflytten via SMS inom 1–2 dagar.
Ditt nya SIM-kort kommer med posten i god tid innan ditt ecotel-abonnemang startar.
Dagen innan får du en påminnelse via SMS. Byt SIM-kort, starta om mobilen och allt fungerar som vanligt.